legowiska dla psów

Forum: kuzyn yorka

« Powrót | Rozpocznij nową dyskusję »

  • kuzyn yorka
    dodał: ~dorota, 10-10-2010, 02:56
    mam pytanie do wszystkich posiadaczy niby-yorka.
    kupilam yorka ,po okolo roku okazalo sie ze to wcale nie jest york.to australian silky terier.piesek bardzo podobny ale rozniacy sie nieznacznie od znanego mi yorka.
    czy ktos ma takiego pieska w polsce i moze mi cos o nim wiecej napisac?

  • dodał: ~Gracja, 10-10-2010, 18:36
    Australijski silka terier, to rasa bardzo podobna do yorka, lecz australijski silk jest większy od yorków, jego włos jest krótszy. ma także dłuższy pyszczek, i jak by większe uszy. Poczytaj sobie więcej w necie.
  • odp.do Gracja
    dodał: ~dorota, 11-10-2010, 18:46
    to wszystko ma moj pies co napisalas ,moze jedynie waga sie nie zgadza bo moj wazy 1,8 kg.chociaz wiem ze sa wieksze.chodzilo mi bardziej o kontakt z osobami ,ktore tez maja ta rase.czy tez masz australian?

  • dodał: ~Gracja, 11-10-2010, 19:51
    Ja mam Sunie Yorkshire terrier. Ale jeżeli chcesz porozmawiać z kimś kto ma australijskiego , to szukaj na forach innych. A skąd wiesz że to australijski silk terrier.???
    Czy widziałaś rodziców. Czy hodowca miał także inne pieski, jak australijski silk terrier???
  • odp.dla gracja
    dodał: ~dorota, 13-10-2010, 15:03
    ja tez mam yorka pieska ale w polsce ,dlatego bardo dobrze znam ta rase.teraz mieszkam w chicago i od razu jak kupilam tu psa to mi cos nie gralo,glownie uszy ,byly zna cznie za dlugie.w sumie piesek fajny ,ma charakter,tutaj w stanach jest ich duzo.ale wole mojego dexia w polsce

  • dodał: ~kora, 28-10-2010, 15:11
    chyba zostalas oszukana.to przykre. zapytaj weta on powinnien wiedziec.
  • odp.dla dorota
    dodał: ~justyna, 14-01-2011, 23:46
    ja mam pieska rasy ausrlian silk terier ta rasa jest bardzo rzadko spotykana w polsce pieski są bardzo ineligętne i posłuszne nie są dużo wieksze od standardowych yorków mają piękną szate i są bardzo oddane swemu panu posiadam australian sik od nie dawna piesek ma pól roku juz aportuje chodzi przy nodze bez smyczy i rozumie bardzo wiele polecen psy tej rasy bardzo czesto są mylone z yorkami ja tez z poczatku nie byłam przekonana do tej rasy jednak teraz polecam
  • odp.dla dorota
    dodał: ~justyna, 14-01-2011, 23:54
    weterynarze czesto nie potrafią rozpoznac czy to australian silk czy york ja odwiedzałam dwie kliniki w których czterech weterynarzy powiedziało mi ze to sliczny york tylko jedna pani sie pozpoznała
  • Australijsky silk terier
    dodał: ~kaska, 07-11-2011, 23:12
    Ja rowniez posiadam tego pieska od 11 lat przez wszystkie te lata bylam pewna ze mam yorka choc troche wyrosnietego ,ale kiedy dwa lata temu kupilam prawdziwego "yorka"po czasie widzialam roznice .To dziwne ale przez te wszystkie lata zaden weterynarz nie powiedzial mi ze to nie york a nawet w papierach ma rase "york" ma bardziej jedwabista siersc od yorka i wydluzony pyszczek moj dorosly juz piesek wazy 5kg ale moze wazyc 6kg .To prawda ,ze jest madrym i bardzo oddanym pieskiem doczekal sie juz sedziwego wieku ale przy mlodej suczce odmlodzial jest szczesliwy ,doczekali sie nawet potomstwa .Szczeniaczki sa przesliczne .

Strona 1 z 1


Wypowiedz się w tym temacie

Temat:
Treść:
Autor:
s q y w x
Wpisz znaki widoczne na obrazku:

Galeria zdjęć